December förälskelse.

Hej bloggläsare :)
Tisdag, 1a december och skola.
Vi hämtade som vanligt Linnea innan vi drog till skolan.
Varit en rätt skön dag idag, tisdagar är bra för dom är så chill.
Hahha ja ni kan säkert schemat vi de här laget xd
Mys med bror in tha gympahall :D
Jag och Linnea åkte även hem med mamma.
Chilla lite hemma och sen åkte jag på kalas hos min älskade kusin Linnea.
Hon fyller 8 år idag :)
Hahaha hon fick typ bara massa My little petshop eller vad de heter xd och ett wii och spel till hennes ds mm.

Jag är kär, och jag är kär i dig w.



Här får ni en bild från doppet i söndags också.
Frajjda matar Edwin :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken fin bild på er två, lika söta båda två (A)

Älskar dig<3

2009-12-01 @ 21:50:18
Postat av: <3

sötast<3

2009-12-11 @ 17:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0