Ebba, förlåt mig.

Det finns en tjej på denna jorden, en tjej som är helt fantastisk. Hon har allt det där man vill att en riktig vän ska ha. Hon är glad, trevlig, mysig, snäll, omtänksam, otrolig, underbar, söt. ja de finns hur mycket bra som helst. Hon finns ALLTID där om det är något. Och något av det bästa med denna underbara flicka är att hon ser på mig direkt när något är fel, utan att jag säger något, jag kan gå med ett fejkat leende men hon ser igenom ytan. jag älskar henne över allt annat. Skulle jag förlora henne skulle jag fan ta livet av mig. För utan EBBA LANN kan jag inte leva, så är det bara! Fast vi inte har kännt varann så länge så har vi gått igenom väldigt mycket saker tillsammans. När det med mig och T hände, så var jag helt förkrossad. Gud jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Den jag helst av alla ville prata med var Ebba. För hon förstod på ett annat sätt ingen annan kan, och så är det jämt, jag vänder mig helst av alla till henne. Hon har verkligen mitt förtroende. Hon är inte bara en sån som alltid säger samma saker som många, många andra gör. Utan hon märker på vilket sätt hon ska ta det. Om jag är ledsen, så är det liksom bara att krama mig och hålla hårt, något som bara är fel så säger hon alltid så kloka saker. Hon är en toppen tjej.  Ebba det som hände med dig och **** nu är inte ditt fel det minsta. Det är han som är så jävla omogen, men du vet vart du har mig. jag önskar jag kan ge dig samma stöd som du ger mig.
Jag älskar dig Ebba!

Ebba fan förlåt för att jag har betett mig som ett svin den sista tiden, jag har mått dåligt och låtit det gå ut över mina nära. Förlåt, verkligen! Hoppas inte du hatar mig.

Sen har vi ju faktiskt en del roliga minnen också :D
Som när vi va på fotbollsplanen i sommras och jag visade upp mina skills på att hjula.
När du jag och Linnea sov över xd HAHHHAHHA det måste vi göra om snart!
När vi va på triumf glass och du sprang rakt in i glassgubben som rasade i två bitar och alla stirrade på dig och jag ställde mig och plockade uppxd
Våra 80 tals bilder, som jag ska lägga upp några av :D
Och självklart massa mer.

Dig vill jag ha kvar länge länge till, helst hela livet.
Du är en sann vänn Ebba.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, bästa vän.<3












Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud Frida, vad ska jag säga?

Blev väldigt rörd och väldigt lycklig över allt du skrev, allt det fina och vackra, är för mycket bra för att kunna förstå att det är till mig..

Jag älskar dig så mycket, och kommer alltid att göra och klart att jag kommer vara din bästa vän, en av dom ialla fall, livet ut.

Jag kan bara säga detsamma om allt du skrev till mig. Jag älskar dig obeskrilivgt mycket, du är obeskrivlig och du är något av det finaste jag har!

Allt jag säger kommer verklligen från djupet av mitt hjärta och jag mernar det verkligen! Du är helt fantastisk, du är bäst.

Vet inte vad jag ska säga mer, kommer bara på tre ord som betyder väldigt mycket, jag älskar dig!<3

2009-12-04 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0