Ebba har åkt :'''(

Så nu är jag ensam igen, men dom andra kom precis hem från farmor.
Jag och Ebba hade det jätte roligt! Bara för att vi är lite mognare än er :O:O
Vi spelade tjejsnack, omg xd xd va ute lite och sen satt vi och bara prata massa skit xd men de måste man få göra ibland. Jag älskar tjejen, va så snäll också att jag lånade ut den första twilight boken, alltså, om jag kunde drömma :)
Om man har ont i magen, och det typ knorrar i magen, ÄR MAN HUNGRIG DÅ? :o
ISÅFALL ÄR JAG JÄTTE HUNGRIG. Jag ska testa och äta.

Fresten borde ni kolla Jessicas tecknar blogg, hon är bäst på att måla förstår ni kära läsare ;)
www.tecknamanga.blogg.se

CHECKA FFS
Hörs kössen :D

 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vi är ju mognast Frida, och kommer alltid att vara ;D Bara för folket att acceptera :D

Vi hade mycket att prata om, vi låg änna (;D) lite back, hehe.

Julmust är snällast som lånar ut sin kära bok till mandelmusslor :D

Jag älskar dig obeskrivligt mycket! Måste träffas snart igen, du vet vad vi skrev igår på msn ;D

Älskar din min älskade julmust :D (L)

2009-12-27 @ 10:20:52
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa såna lösa boksäver som du har i ditt rum, som det stor LOVE i bokstäver. Vart hittar man sånna?

2009-12-27 @ 12:34:07
Postat av: Frida

svar till anonym -

Jag vet inte vart man kan köpa dom, jag fick dom av min mamma. men jag vet att det finns en affär i partille som heter nordic som säljer dom ;)



svar till ebba - tre ord helt enkelt, JAG ÄLSKAR DIG!

2009-12-27 @ 19:41:01
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0