Förkyld och trött, bra rubrik.

Hej allihopa .
Jag blogga inte igår pga att jag helt enkelt inte hade tid :D
Hade en kanon dag med Linnea.
Vi shoppade julklappar, dekorerade pepparkaks hus, fixade fin inslagsnings grejs på julklapparna, sjöng och dansa och freakade lite.

Idag skulle jag spelat match, men när vi värmde upp kom aldrig motståndarna, och när det skulle ha gått 20 minuter på matchen så gick alla.
Tittade på Caspers match då, dom vann med 18-12
Åkte hem och åt lite grann och nu ska jag gå ner och fylla upp badkaret och chilla där i en stund.
Raka benen, hårinpacking, ansiktsmask och hhm, det va något, men jag kommer inte ihåg de :( det viktagaste av allt va de vet jag! blää på mitt minne!
Aja jag kommer nog på det när jag sitter i badet (:

Imon ska jag börja äta nyttigt, julafton blir ett undantag xd

Ha en fortsatt bra dag.
Kramisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0