Godmorgon !

Hejhej det är sol och klarblå himmel :D
Vaknade för en liten stund sen och har ätit frukost.
Kunde fan inte sova i natt, somnade vid 4 typ.
Låg och stressade upp mig xd
Såhär äre, jag fick min jul klänning jag beställde på internet igår, och den va för tajt runt brösten, så jag måste ha en storlek större, men jag är skit rädd att den inte ska hinna komma innan julafton, hahah så vet jag inte vilken storlek jag behöver och jag får panik nu när jag skriver och tänker på det igen ! HAHAHAHA mobbat.
Idag ska jag kanske träffa Linnea en stund, eller så kanske jag åker in till Alingsås.
Ikväll ska vi göra massa julgodis och mysa (:
Nu ska jag nog göra mig iordning.
Byebye ;D

P.s. Jag tänker fan aldrig tvätta mitt löshår igen, när jag skulle borsta ut de, så hade det blivit så tovigt så hälften av allt hår åkte loss, så nu är det jätte tunt och kommer säkert inte passa allt till mig tjocka hår :( FANFANFAN! d.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0