GÖTEBORG.

Hejsan, idag, eller ah igår blir de ju nu. Så åkte vi ner till Göteborg.
Gick med Casper och pappa till någon affär Casper skulle till.
Sedan gick vi till Pizza hut och åt. Jätte gott va de verkligen!
Satt där en stund och snackade och massa. Sen gick jag och Julia iväg bort mot NK.
Seriöst idag var det bara jobbigt att gå på stan. Så sjukt mycket folk överallt.
När jag bytte mina skinnleggings på gina stod vi i kö 20-30 minuter. CP!
Var också på panache och bytte navelsmycke.
Jag fick inte ha det jag fick av farmor, det va 60% nickel i det och skulle tydligen göra det infekterat och svullet, och det vill man ju inte :S men som tur va hade jag ju fått en rosa piercing av Julia så jag tog i den isället. Blev snyggt. Innan va ju min piercing rätt sne, så han stod och drog en del i naveln så nu är den rak, men det gjorde ont! Fick betala 50:- för att dom skulle byta smycke om jag inte köpte ett smycke där, och det gjorde jag ju inte.
Gick och köpte oss varsinn salt hallon klubba. Det va riktigt gott :D Och nej inga jävla karamellgubbarna klubba, detta va en riktig klubba xd
Hittade fan ingenting i stan, men vi ska till allum eller freeport till helgen.
När vi stod och väntade på pappa utanför Nordstan så kom det världens roligaste gubbe, jag trodde jag skulle dö xd
Åkte hem och gick och la oss och sov nån timma. Jag mådde inte jätte bra så jag tränade inte idag.
Efter en stund kom pappa och väckte oss och tyckte vi skulle göra något så vi piggnade till. Så vi gick ut lite och sen så tände pappa en eld åt oss och kom ut med varm choklad med marshmellows i. Verkligen super gott!
Tittade på Bratz the movie, nej den är inte tecknad. Den va rätt bra ändå. ÖH 1. HAHHAHAHAH vi höll på att kissa på oss 5000 gånger när vi såg de, för vi kunde ju inte låta bli att spola tillbaka xd

Imon ska vi upp tidigt, igen -.-'
Men det är det värt för vi ska upp till mammas kusin och hennes tvillingar, Edwin och William. Dom är väl 3 månader eller något? Frida ÄLSKAR bebisar xd Hahahah jag kommer ha mycket barn när jag blir vuxen xd
Jag blir glad av småbarn :)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på film med Julia.
Ni får en bild på mina skinnleggings ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0