Här får ni olika punkter med tråkig fakta about mig ;D

1. Jag saknar mitt hår som det va, innan jag färgade de och klippte upp de. Här får ni några bilder på mitt hår som det va förut, och jag har inte gjort något alls med håret på någon av bilderna!
Och bilderna är ju riktigt heta så våga inte säga något annat xd






2. Jag har ALLTID haft mina skrattanfall, det är något som hör till mig (:





3. När jag va mindre älskade jag att uppträda, sjunga, dansa, spela teater osv. Alltså, jag älskade att stå i centrum. En av bilderna är från någon teater vi gjorde i skolan, jag va prinsessa :D Och den andra bilden är från en show jag sara fanny och sune hade en gång för massa folk :)


4. Detta är en onödig bild jag bara tycker ni ska se xd För att jag saknar Montenegro och för att min mammut är brun :D + att mina ben är smått söta ;)

Hahaha ja de va allt för denna gången xd
Intressant jag vet ;D Men jag uppdaterade iallafall :D
Kram på er ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ! hahaha vad söt sune va xD<3

2009-12-23 @ 15:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0