Hej ett vinterlandskap.

Tjena tja hej.
Sista dagen jag va hemma, imon ska jag äntligen få gå till skolan ! :D
Anledningen till att jag var hemma idag är för att jag har legat och skrikit hela natten och haft jätte ont i tarmarna, så jag inte kunnat sova. Och idag har jag faktiskt fått i mig lite mat, så jag är på bättringsvägen kanske?
Mamma tyckte jag skulle komma hemifrån lite, så vi åkte ner till Göteborg och handlade julklappar.
Fick köpt till, pappa, morfar, fredrik & agnes, linnea, julia, ebba och casper :)
Vi skulle egentligen hittat lite mera saker, men jag fick sjukt ont i magen då så vi fick åka hemåt.
Men jag har varit ute och fått lite luft idag iallafall, väldigt kall luft må jag säga.
Ska kanske träna sen, om smärtan inte är allt för stor, annars åker jag nog upp och tittar lite iallafall :D
Ha en fortsatt härlig vinterdag.
Varma kramar.


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Varma kramar gillar vi! :D

2009-12-17 @ 16:28:49
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0