Jag är taggad för helgen!

Hej ni som läser.
Jag börjar tröttna på att blogga :(
Ni är alldeles för dåliga på att kommentera, jag ser ju faktiskt att det är rätt många som läser bloggen.

Åh idag gick gränsen allvarligt talat! Jag hatar min jävla äckel tjock fitt mage! ÅH den gör ont hela tiden och hindrar mig till att träna, gå i skolan, äta och göra saker jag vill göra!
DÖÖÖÖÖDDDAAA!
Det gör så ont så jag bara ligger och kryper, skriker och gråter, vet fan inte vart jag ska ta vägen!

Men jag ska inte klaga nu. Om det är bättre imon ska jag och Linnea shoppa :D
Ny navelpiercing kanske? :D

Nu ska jag försöka äta något, bye.


Kommentarer
Postat av: julia

Frida tycker du ska ta bort piercingen omedelbart. Magen krånglade & så för min andra kusin, & hon fick ta ur sin navelpiercing. Tycker du ska tänka vidare på det & gå & prata med en piercare om det, jag vill bara ditt bästa gumman. <3

2009-12-04 @ 17:56:02
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0