LEKA MED FESTIS!

Heeej allihopa :D
Idag har jag slöat väldigt mycket, och om en liten stund så kommer Ebba hit.
Mysigt, jag saknar tjejen :D
Det kommer bli grymt !
Just nu sitter jag och tittar på Kendra på kanal E! och as garvar åt hennes fula skratt xd
Det är fan syd om tjejen med de skrattet xd
För er som inte vet vem Kendra är så är hon med i Playboy Mansion.
Och just nu är alla andra BLONDA playboy tjejer med i programet.
Lol serri nästan alla tjejer har blondt långt hår och stora bröst, är de va man ska ha för att vara snygg? pfft.
Aja nu ska jag fortsätta titta. bye xd



Kommentarer
Postat av: Moa-Lisa

Jag heter också Magnusson i efternamn, hehe! Men jättefin blogg. =)

Besök gärna min blogg! :)

Kramar! /MOA

2009-12-26 @ 14:54:15
URL: http://moalisas.se
Postat av: Ebba

Har haft det så bra så :D

Och tillsammans är vi så mogna, mognast av alla ;D

Har saknat dig massa med, ska träffas snart igen :D

Jag älskar dig min vackra flicka<3

2009-12-26 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0