Mysdag med Julle!

Idag har vi tagit det rätt lugnt, blev så sent igår.
Varit ute på picknik och hade det mysigt.
Sen gick vi in och va helt cp, mitt puder ramlade ner i golvet och gick sönder i tusen bitar, och sen skulle Julia låtsas slänga sin sminkväska på mig och tappar den, så det flyger iväg och träffar min röda glaslampa (OBS att den BARA är i glas xd) så att den också föll ner i golvet och sprack xd Så Julia har damPPPsugit mitt rum idag, hahah så nu skiner golvet, igen!
Sen åt vi lite och åkte i till Alingsås. Gick i storken lite och sedan tränade jag. Gick sådär, fick rätt ont i tarmarna efter en timma eller något sånt.
Åkte hem och stekte hamburgare och as garva åt det mesta, ovanligt, fast nä.
Eftersom vi va så högljuda inatt och ingen i huset kunde sova xd, så betsämde jag och Julia oss för att sova i källaren, och det är sjukt mysigt här. Gosig soffa, tv med bra filmer, chips och tända ljus. MYS!

Imon ska vi gå upp rätt tidigt för vi ska till Göteborg imon och shoppa.
Varför det blir tidigt är väl för att pappa och Casper ska till Göteborg och gå på universeum imon också, och då åker vi med dom istället för att ta tåget. Mycket bättre.
Ska kolla efter något att ha på mig på nyår och gå till panache då.

En jätte snäll tjej som heter Elvira gör just nu en ny bloggdesign åt mig.
Super glad verkligen! Det blir säkert skit snyggt, har fått vara med och bestämma det mesta :)
Men resultatet återstår att se, men det blir spännande :D

Hörs imon eller senare.
Pussar :D



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0