Något är fel?

Ja faktiskt, det känns konstigt. Något som fattas. Jag vet vad det är som fattas, men de är fortfarande lika tomt. Men de löser väl sig? Kanske tar lång tid, men någon gång kommer det väl tillbaka? Ja det hoppas jag verkligen.

Skola annars idag :D
Tittade på "i taket lyser stjärnorna". Blir så less på klassen ibland. För mycket omogenhet där. but but.
Dagen har varit rätt bra, tills sista lektionen när jag trodde tarmen skulle gå sönder, den gjorde så jävla fittans ont så jag visste inte vad jag skulle ta vägen! Men nu är de lite bättre, a bit.
Imon ska jag och Linnea jul shoppa :D Mys mys :D
Ha det bra i kylan och ta hand om varandra, som igår, VARMA KRAMAR :D Det gillar vi ;D

nej jag är fan inte nöjd, kommer aldrig bli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer elr vart kan man köpa sjhortan nånstnas som du har en bild på lite nedanför?

2009-12-18 @ 22:53:44
Postat av: Frida svarar.

Svar till anonym.

På H&M

2009-12-20 @ 13:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0