Pierca naveln?

Jag är lite rädd, ska till panache imon eller på tisdag och byta navelpiercingen. Jag tycker det är skit äckligt att ta på den. Blir typ alldeles yr när jag tvättar det, eller asså det blir en äcklig känsla i kroppen! Hahah what ever tror inte ni bryr er. Är det någon som funderar på att ta piercing? Panache har fått rätt mycket dålig kritik, vet absolut inte varför. Jag menar både jag och Sofia tog där och är nöjda. Och jag känner flera andra som har tagit där, som också är nöjda. Så jag tycker det är ett tips. Det är hyffsat billigt, 249:- för att bli piercad och smycket igår ju då xd och sen ska man ju ha tvätt grejer, jag har för mig att mitt gick på 370? eller något sånt, eller om det va 470? xd Aja shit the same. Nu har ni fått lite info. Checka hemsidan om ni vill veta mer ;) www.panache.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du med dig dina föräldrar då du tog hål i naveln? Gjorde det ont eller?



Funderar på att ta hål i naveln, är det bra att pierca sig där? Kram! :)

2011-03-12 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0