SAKNAR SOMMAREN MED BRUDARNA






 


Kommentarer
Postat av: Ebba

Håller med dig Frida, saknar den också!

Kommer ihåg den kvällen som om det var igår.

Så kul var det och jag är så glad att jag fick vara med och att jag var det för det var ju så som jag och du lärde känna varandra..

Åh Frida, vad ska man säga, jag är så lycklig att jag har fått lära känna dig och att vi har den relationen vi har till varandra!

Jag älskar dig min underbara ängel(L)

Du är obeskrilvlig, förlåt men jag hittar inte ord, dom finns inte, orden räcker inte till, dom finns inte i denna värld<3

2009-12-11 @ 21:43:45
Postat av: linnehaaa @ bdb

Saknar verkligen den kvällen, fy fan vad kul det var! Vädret, shit vad jag saknar det! Solen som stekte och vattnet som var varmt, och sen så kollar man ut nu, usch och blä på vinter när det inte ens är snö ;s

Jääs det var verkligen skit kuligt, saknar det mest (a)

2009-12-13 @ 17:38:39
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0