Sorry för dålig uppdatering.

Hej Bloggen. Jag är hemma idag, har jätte ont i magen och även i tarmen. Fick mina provsvarer från doktorn igår. Men det är personligt ;) Jag har precis ätit lite pasta med olivolja och örtsalt. Hahah jag gjorde en egen fin rätt där ;D Men nej, inte jätte gott, fast just nu tycker jag ingenting är speciellt gott.
Det är rätt mycket snö ute faktiskt och det börjar kännas som vinter :D Rätt mysigt.
Tänkte ge er mina planer för helgen också, snällt va? :D

Fredag -  Skola, sen ska jag träffa William :D
Lördag -  Julklapps shopping med Linnea, kompisar på kvällen?
Söndag - Handbollsmatch, om jag har kunnat träna någon gång i veckan, dvs torsdag.

Och ni får boka mig på jullovet :D
Fast för de mesta ska jag vara med Julia på lovet :D

Längtar efter julafton!

Ni får snart ett till inlägg med en bild på en snygg skjorta jag ska köpa :D

Pussar :*

 


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

säger bara såhär;

JAG BOKAR DIG NÄR DU INTE ÄR MED JULIA, IAF NGN DAG ;)

Lördag ska bli brao, och jag måste vara frisk!

Ha de ;)<3

2009-12-15 @ 20:14:55
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0