TACK OCH HEJ.

Jag orkar seriöst inte må såhär dåligt längre.
Jag mår så dåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag kan inte sova, inte äta, inte gå till skolan, inte träna handboll. Om jag blir tvungen att sluta i handbollen, så tar jag livet av mig och thats it!
Det måste väl finnas hjälp att få? Eller?
Jag ska väl inte behöver leva med det här? Isåfall säger jag bara, det är fan inget liv!
Jag ska se på en film och försöka sova iallafall, för enda gången jag inte känner smärtan i magen + tarmen, är när jag sover. Så jag måste verkligen försöka.
Hoppas alla ni andra mår bra.
Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Frida jag lovar att finnas vid din sida, jag stöttar dig det vet du! Såklart så finns det ngt dom kan göra, iaf smärtstillande eller liknande. Jag älskar dig, du kommer klara dig bra.<3

2009-12-17 @ 16:21:00
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0