...

Hejsan.

Vaknade ganska tidigt idag, gick ner och åt jätte god frukost, mamma hade bakat scones :)
Sen så åkte jag med pappa till Tollered och slängde skräp xD haha joodå väldigt roligt, Not!
Men ändå, sen gick jag ut och fotade lite för det va så fint utomhus, så lekte jag lite med Leo (hunden) också :)
Sen åkte jag och mamma på handbollsmatch, a-laget spelade, dom vann stort. Där träffade jag Mikaela och Felicia :) Jag och Mikaela va ute och flummade och tog kort i kylan efter Felicia hade åkt. Så fick jag mitt efterlängtade lös hår också av min moster :D Tack så jätte jätte mycket :)

Nu har jag inget specielt att göra så slå gärna en pling elr messa mig ;)

Köss haj<3

Såhär blev håret dåe :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0