Till min älskade kusin <3

Detta är till dig Frida Caroline Magnusson <3

Gumman vet du hur underbar du är ?
Jag har snart känt dig i 14 år och det är helt jävla underbart!
Jag är din kusin  , det kan fan inte bli bättre.
Vi träffas tyvärr inte så ofta vi borde , :/
Du är min vän i vått och torrt :)
Och så kommer det förbli för ingen har så kul som vi !^^
Jag lovar dig att en dag ska vi , bara vi två åka utomlands som vi jämt har velat ! (:
Då ska vi ha det så jäääävla bäst som det bara går <3
Gumman som jag alltid sagt .: Sääg inte till nån ifall jag kissar på mig xD<3
Våra minnen kommer alldrig glömmas , inte i mitt huvud och hjärta iaf :)<3
FjortisPOwer för oss daah ^^<3
Älskar dig "tvillingsyster" / Din kusin Julia !<3

Checka min blogg : www.julligullan.blogg.se




Pusss till dom underbaraste <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Vrg älskling<3

2009-02-06 @ 21:05:31
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0