Godmorgon.

Vaknade för ca. 70 minuter sedan.
Åt frukost och har tittat lite på datan nu.
Ska snart åka in till stan.
Men jag ska troligen inte köpa något.
Men får se vad som händer.
Igår kväll hade jag väldigt mysigt :)
Och idag blir det ju först Alingsås, stranden kanske? Ömmern blir det nog isåfall.
Och ikväll kanske vi ska åka till Lygnared och spela minigolf.
Det låter ganska okej.
Bättre än att inte gör något iallafall.
Och jag har hittat världens snyggaste Björn Borg bikini på Staduim.
Dock ganska dyr så den lär nog förbli i mina drömmar.
Om man inte fjäskar med morfar :D
HAHAHA,
Kanske laddar upp en bild på den sen så ni får se ;)
Om jag hittar någon bild förståss.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Julia

du fjäskar jämt.

han har inte alls mycket pengar frida!

2009-07-03 @ 10:13:51
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0