Onsdag.

Hallower.

Idag har det varit en lagom varm och härlig dag.
Vi har ju gäster från Stockholm här.
Dagen spännderades i Lygnared på stranden.
Har badat mycket, spelat vollyboll (anteckna att jag och Mattias äger Emil och Casper) ätit glass och haft det trevligt.
Efter Lygnared åkte vi hem och satte upp ett nät över poolen så fortsatte vi spela vollyboll där.
Har upptäckt att det är helt okej att vara med killar också, alltså bara killar.
Har varit lite osäker i det sällskapet innan, men nu funkar det kanon :)
Fram mot kvällen åkte vi båda familjerna ner till Tuppen i Tollered och köpte pizza.
Sedan åkte vi till Torskabotten och åt pizza där, fiskade, badade och pratade.
Dagen har varit riktigt bra.
Hampus är i Grekland, saknar han som fan.
Linnea är i Frankrike, saknar henne också.
Men hon hör av sig till mig varje dag som tur är :D
Men jag lever och har det bra ändå :)
Bättre än vad jag hade trott iallafall.
Till helgen blir det Liseberg :D

Hade.

Kommentarer
Postat av: Julia

JAG VILL MED!

2009-07-03 @ 10:12:48
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0