3 saker ni inte visste om mig...





1. Jag har riktigt svårt att ta till mig av komplimanger jag får. Det kan vara om vad som helst, att jag gjort något bra, att jag är snygg i håret, att jag är snäll, vad som helst, jag tar inte åt mig det. Varför vet jag inte, det bara är så.

2. Russin är det äckligaste jag vet. Ja det är inte klokt vad jag avskyr det. En fruktansvärt äcklig konsestens, och värsta vidriga smaken. Usch det är oätligt!


3. Jag har otroligt svårt att bestämma mig.
Och det har jag faktiskt alltid haft! Det kan handla om jätte enkla grejer. Som om jag ska välja glas när jag ska dricka vatten, alla ser likadana ut, men jag kan ändå inte välja. Det är sjukt! Finns så många gånger jag har börjat grina för att jag inte vet vad jag vill xd
hhaha det är sjukt, men så är det, så har det alltid varit, och så kommer det nog alltid att vara :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0