Åh palla va sjuk!

Hej alla läsare.
Jag är sjuk som fan och det är synd om mig :(
Feber, hosta, ont i halsen, svårt att andas, ont i kroppen och ont i lungorna.
Mamma ringde någon doktor som tror jag har svininfluensan :S
Tydligen många som är sjuka nu.
Och svininfluensan går i Alingsås nu, men om jag har den, så behöver jag nog inte vacinera mig.
Men men, det finns inte så mycket att göra.
Sova, titta på film, chatta och blogga lär min dag bestå av.
Försöker ladda ner photoshop men jävla adobe cpar ju loss!
Idag har jag fått i mig mer mat än på hela dagen igår! Ätit ett par skorpor och lite vaniljglass.
Okej jag tror faktiskt inte ni bryr er om hur dåligt jag mår xd
Så till något annat. På lördag ska jag och Linnea åka med mamma till Jönköping och jobba innan champions league matchen mot Spanien. Om vi är friska vill säga. Men vi hoppas på det!
Nu ska jag hitta någon bra film att se på.
Om ni har något bra film tips får ni gärna skriva de :D
Hold on, be strong.


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Sjukling äru liksom :o

Vi får fan inte vara sjuka i helgen!! :((

Ett film tips, hmmm, kanske TWILIGHT? :D

Aja krya på dej gumman :D<3

2009-11-11 @ 13:45:38
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: emelie

SV: haha jaa den är skit bra den låten!

2009-11-11 @ 15:20:54
URL: http://thisemelie.blogg.se/
Postat av: Ebba

Krya på dig Frida!<3

Hoppas du blir bra snart.

2009-11-11 @ 16:14:46
Postat av: Anonym

svar till linnehaaa - ja älskar twilight! fast nu har ju mamma hyrt några filmer :)

tack du får med krya :D<3

2009-11-11 @ 17:14:26
Postat av: Anonym

svar till Ebba - tack Ebba, men jag är rätt dålig nu, så jag lär ligga här ett par dagar till :(<3

2009-11-11 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0