Äntligen blogga igen! :D

Hejhejhej :D
Har inte bloggat på ett par dagar.
Har varit i Skövde och spelat Skadevi cup med tjejerna.
Helt grymt! Jag och Saga taggar med våran egen remix xd
Riktigt bra lag, riktigt bra tjejer, riktigt bra helt enkelt :D
Mådde inte så bra i lördags kväll, men tjejer ni är helt jävla underbara!
Allt löste sig till slut, och Frida mådde bra igen :D
Helgen bestod av en del tårar, men också sjukt mycket skratt!
Igår skulle jag ju faktiskt hunnit med att blogga, men blogg.se laggade totalt, så jag la ner det istället, tog en halv timma att logga in! hahahha och sånt tålamod har jag faktiskt inte xd

Idag har det vart skola, helt okej. Frida och Nadja cpar är på Spanskan, men det är ju faktiskt inte ovanligt.
Gick med världens bästa Linnea efter skolan och chillade med henne. Förlåt för att jag kastade en näve glass i ditt ansikte xd HAHAHHAHAHAHHAHA!
Handboll sedan och jag hade ingen fokus allt, haha va i helt andra tankar xd
Men det va en rolig träning iallafall.
Förutom att lugnorna inte ville sammarbeta med mig, men det är ju inget ovanligt.

I helgen blir det Frida och Linnea dag, och det är något av det bästa jag vet :D

Smek detta ni ;O

// frida magnusson


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

jag borde få hämnas ngn gång assa xd

iaf så är liksom linnea och frida dagar vi gillar :O<3

2009-11-03 @ 19:12:54
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0