Äntligen har jag fått tränat!

Heeej :D
Japp rubriken säger rätt mycket. Jag mår ganska bra och har fått tränat idag! Har saknat handbollen riktigt mycket! Fast idag va vi bara 12 tjejer? Jag tror det iallafall. Så det blev väldigt mycket spel idag. Men det är alltid roligt! Detta låter säkert jätte kosntigt, men jag gillar att ramla i golvet och få ont i kroppen och skrapsår på knäna, eller asså inte gillar så alltså, men liksom det hör till i handbollen.  Men nu hoppas jag på att kunna träna lite mer :D

Skolan idag va också bra, fast en seg dag. Och jag har en bula i bakhuvudet och det gör ont. Men det går så när man cpar sönder i en betongvägg xd

Aja Imon har jag sovmorgon! Så jävla gött!
Sen ska jag och Linnea baka MASSA kakor :D

Aja nu ska jag fortsätta se på tv, skönt om er ;)


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Tagga baka kakor :D<3

2009-11-19 @ 21:28:27
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ja Frida, det blir så när man cpar sönder på en betongvägg ;D<3

Förstår att det gjorde ont men kul va det, du såg väl hur alla andra kollade på oss?!

Haha, dom undrade vad vi höll på med.

2009-11-21 @ 09:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0