Brunch

Godmorgon :)
Vaknade idag och mådde lite bättre.
Ingen feber men dock väldigt ont i huvudet, men det kan jag leva med.
Jag va jätte hungrig men tycker verkligen inte om frukost, men jag tvingade mig upp ur sängen ändå för att hämta nån macka eller något. Och när jag kommer ner för trappan är Casper och pappa hemma. Och pappa säger " Kom nu Frida vi ska äta brunch ".
Han hade tänt massa ljus, stekt potatis, bacon, ägg, blodpudding och köttbullar. Köpt ostfrallor och någon god flädersaft. Så idag fick jag inte den där tråkiga äckliga frukosten jag verkligen inte ville ha :D
Eftersom Casper och pappa är hemma idag så kanske vi ska spela spel sen och titta på en film som mamma har hyrt. Så idag har jag nog lite mer att göra :)
Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Låter mysigt tycker jag :)<3

2009-11-13 @ 18:36:13
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0