Förkrossad, skulle jag tro?

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!
Fan fan fan!
Varför?
Varför gör man så?
Finns det någon mening med det?
Jävla lögnare!
Fjärde gången nu.
Mitt hjärta blir bara skörare och skörare, och tydligen bara roligare att leka med.
Säg aldrig något som du inte menar.
Och om du är osäker, säg inget förän du vet om du menar det!
Känslor är inte till för att leka med.
För varje gång jag rasar blir jag allt svagare.
Nej jag tror faktiskt jag skiter i detta nu.
Vad finns meningen i det?
Att gång på gång bli sårad?
Nej tack!

// frida magnusson


Kommentarer
Postat av: Julia

gumman då, tell me ? <3

2009-11-04 @ 21:15:18
URL: http://ju
Postat av: Frida svarar

Svar till Julia - Vi tar det en annan dag, så sjukt mycket.<3

2009-11-04 @ 21:38:46
Postat av: linnehaaa @ bdb

Gumman, jag finns alltid vid din sida!

Ingenting är större än vi två, lalalalala :')<2

2009-11-05 @ 20:11:11
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0