Fredag och allt är tråkigt!

Hejhej, det är fredag som ni nog vet och jag har piss tråkigt. Vet inte vad jag ska göra, eller rättare sagt, jag vet inte vad jag vill göra. Kanske ska träffa Conrad sen och chilla runt, men får se. Just nu är jag väldigt deppig. Vill inte gå in på varför, vill bara bort.
Skoldagen gick väldigt fort faktiskt. Började med bild då jag och Linnea gjorde snyggaste kompisträdet i tyg (y' sen hade vi work shop tror ja de hette. Fick skriva rapplåtar. Va faktiskt kul. SO/SV sen men jag va inte där så mycket, va sur och pallade inte vara där inne i de rummet med alla.
Åkte med mamma och handlade lite saker. Köpte ny mascara. Ska snart åka och hämta pappa vid tåget och köpa lite godis. Jag ska nog se på twilight också!
Fresten, glömmde blogga igår efter doktorn. Men jag kan ju berätta nu att det gick bra. Tog vaccinet med grissjukan också. Fick lämna blodprov som dom ska kolla på, ifall jag har nån allergi. Så dom hör av sig om några dagar.
Puss tja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0