Godmorgon :)

Hejsan :)
Jag är fortfarande sjuk.
Ligger i sängen med laptopen på magen och bara chillar.
Mamma hyrde tre filmer till mig igår så jag har lite att titta på :D
Än så länge har jag ingen feber, men fruktansvärt ont i huvudet.
Har lite grejer jag verklige måste köpa in när jag blir frisk!!!



Mascara från maybelline.
Silvershampoo.
GHD plattång.
Pincett.

Och jag gjorde en grej som nog inte var så smart.
Jag sprang ut till kaninerna i linne och hotpants, på tanke på hur förkyld jag är så va de nog inte så smart :S

Farmor ringde för en stund sen med så jag pratade lite med henne också :D

Nu ska jag snacka lite med Linnea.


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

haha någon är ju super smart, men de är nog inte du när det gäller att springa ut till kaninerna! xd

aja fortsätt krya på dej! :)<3

2009-11-12 @ 12:28:21
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0