HJÄLP MIG VÄLJA KLÄNNING

Jag har hittat fyra olika klänningar jag tycker väldigt mycket om. Kan inte bestämma mig vilken jag ska köpa.
Kommentera siffran på klänningen ni tycker är snyggast!
Tänk på att jag ska ha den på jul/nyår.

1.

Denna klänningen är väldigt annorlunda, right? Men den skulle säkert varit rätt snygg på, men utsläppt lockigt hår och snygga klackskor.

2.

Denna klänningen har jag blivit dö kär i. Måste säga att det lutar åt denna. Fast jag kollade och den finns inte kvar i min storlek :S hoppas verkligen dom tar in den igen!

3.

En puderfärgad söt klänning. Lite för sommrig kanske?


4.

Denna klänningen/tunikan är kanske lite tråkig. Inte så speciell. Hmm, vet inte riktigt men det kanske inte riktigt är någon party klänning, inte den här gången iallafall?

Där hade ni dom. Kommentera vilken ni tycker är snyggast, det tar inte speciellt lång tid ;)




Kommentarer
Postat av: Sagiis

den försat tkr jah äe cool:D <3

2009-11-26 @ 11:13:07
Postat av: Julia

jag vet faktiskt inte!

vi köper dom tsm ;D

2009-11-26 @ 18:53:54
URL: http://julligullan.blogg.se/
Postat av: linnehaaa @ bdb

Jag tycker nog 2 eller 4, är lite mer jul och nyår av det. Och 1 tror jag en tjej i nian hade i våras på avslutningen? Men du väljer ju själv :)<3

2009-11-26 @ 20:06:28
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: bror<3

ta den som visar mest bröst<3 haha xD :)

2009-11-27 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0