Kan man säga godkväll? Man kan ju säga godmorgon?

Heeeeejj :D

Skolan idag igen, äntligen faktiskt. Det låter helt stört men det var faktiskt skönt att få gå till skolan igen. Efter att ha legat i sängen i en vecka. Vi började dagen med EA = Eget arbete. Jag och Lanajja pluggade till NO provet vi har imorgon. Prov på skelettet, muskler och huden. Ganska enkelt, nu när man kan det iallafall xd
Livskunskap efter första lektionen och det är faktiskt rätt roligt. Vi sitter alltid bara alla tjejer och snackar med Mia om massa saker, tror killarna gör detsamma fast med Pia.
Spanska sedan och jag tycker verkligen inte om det ämnet, jag är dålig i det. Fan att jag har slarvat så jävla mycket i 7an och början på 8an. I 6an var jag faktiskt rätt duktig på Spanska, helt okej iallafall, men sen bara jag la av och nu kan jag ingenting! Haha aja, val handling och konsekvens.
Men det gick rätt bra idag ändå, haha jag får ju lite special hjälp av Berit så jag ska förstå (y)
Men om jag sköter mig i skolan nu så får jag ett guldpass till Liseberg på skolavslutningen och kanske en utomlandsresa tillsammans med mamma. Och det sitter ju inte helt fel, så jag får väl skärpa till mig!
Iallafall, mat sedan. Riktigt äckligt! Gick till Storken med Linnea och Ria.
Köpte ett flätatarmband med lite pärlor på och ett par örhängen som det står delicious på. Rätt najjjs :D
Sedan gick vi tillbaka till skolan och hade våran sista lektion. Idrott. Idag skulle vi dansa. Hhaha typ gammeldans? Men det var ju en betydlig förbättring från förra årets dans xd Hahahah då va det INGEN i klassen som var med, alla vägrade. Hahaha men alla va faktiskt med nu och gjorde sitt bästa och det va rätt kul :)
Bara Tim som var lite snurrig men annars gick det bra xd
Tog tåget hem med Linnea, Ebba , Julia, Linnea, Annelie, Emma och Mira. Egentligen tror jag inte ni bryr er vilka jag åkte tåget med, men nu vet ni ;)
Linnea gick med mig hem för vi ville plugga tillsammans. Så vi åt, pluggade, planerade helgen, lyssnade på julmusik, dansade och tittade på film. Så vi han faktiskt med en hel del :D
I helgen ska jag och Linnea baka kakor och sälja på musik caféet i Angsjöskola. Men vi får pengar för det så det är helt okej :D
Aja nu ska jag göra något annat, typ kolla igenom det vi ska kunna till provet en gång till.
Skönt om er :D

 


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Hade en väldigt trevlig dag med dig bästa Frida (a)

Och till helgen blir det liksom ännu roligare :D

ILY! :D<3

2009-11-17 @ 20:17:52
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0