Nanana tjaaa Saturday night :D

Shooo !
Linnea har precis åkt hem efter en sjukt skön dag!
Och ja, jag har mjöl överallt! På kroppen, i håret, i ansiktet i rummet och överallt xd
JÄVLA MJÖLBALLONG !
Hahahha fast Linnea såg inte mycket bättre ut xd

När Linnea kom runt 12 tiden sminkade vi oss och plattade håret och sånt.
Sen bakade vi chokladbrownie :D
Jätte goda!
Sen tittade vi på Saw 4 som jag inte tyckte va speciellt bra, mer äcklig. Hahaha inte så gott att äta brownie när dom sågar sönder huvudet på folk xd Men cidern va goooo (y)

Sen va vi sjukt flumm vid datan och singstar. Med min förkyldning tappade jag tiep rösten osv.
Webbade massa med Sebbut och jag tror han gillar mina moves, haha men vem gör inte liksom :O

Vi bakade en pizza som va jätte god faktiskt :D
Sen blev vi fast framför datan, och här sitter jag kvar, själv dock :(
Men tack som fan för dagen hjärtat!
Älskar dig massor massor osv.

Nu är det Sebbs som står för min underhållning, han borde bättra sig lite, men det får duga :D
Håkan Hellström gör att jag får en fortsatt bra kväll.
Grymm musik!


Kommentarer
Postat av: sebastian

hahah det va kul å se:D ska bättra mig nu;)

2009-11-14 @ 22:55:52
Postat av: linnehaaa @ bdb

Hade grymt kul med dig!

Vi måste göra om det snart igen, haha :)

Älskar dig sjukt mycket!<3

2009-11-15 @ 12:02:04
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0