orkar typ inte bloggen.

hejhej :)
har inte orkat blogga ordentligt.
vet nt om jag ska ta bort bloggen, känns som jag bara skriver onödiga saker. fast jag tycker ändå de är roligt att ha den och skriva när man är på de humöret.
men idag är jag tyvärr inte det.
kan väl berätta lite kort om dagen.
skola = bra
shopping med linnea och conrad = helt okej
handbollsträning = bäst

ja de va enkelt :)

jag själv hoppas jag är på blogghumör imorgon.

Godnatt :)

vad tycker ni, ska jag ta bort bloggen, eller fortsätta? :)
svara tack!


Kommentarer
Postat av: Jennifer | PERSONLIG FOTOBLOGG

TACK så mkt, joo de har jag :):):)

2009-11-24 @ 11:20:44
URL: http://jsomjenniifer.blogg.se/
Postat av: linnehaaa @ bdb

Ta inte bort bloggen :o

Det är kul att läsa en massa gammalt som hänt och det nya också. När man känner sig nere kan det vara skönt att skriva det någonstans också :)

Själv tycker jag att du har en jätte fin blogg, och säger NEJ DU FÅR NT! ;)

Ha de<3

2009-11-24 @ 15:27:35
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Ebba

Nej, Frida, snälla lägg inte ner bloggen.

Är inne väldigt ofta och läser den och tycker att det är jätte kul!

Din blogg är jätte fin och du skriver mycket roliga och intressanta saker. Älskar dig<3

2009-11-24 @ 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0