plugga, äta , sova.

Hej läsare. Ja rubriken säger det bästa. Idag har det bara varit plugg för min del. Sov till klockan 15.00 och gick där på upp och åt. Sen kom Linnea hit för att hjälpa mig med pluggandet, vilket gick åt skogen. Jag har inte varit i skolan idag som ni kanske förstår. Vi skulle egentligen åkt till sjukhuset idag så mamma tyckte jag kunde vara hemma idag, men vi fick inte tid förän imorgon. Så jag ska till sjukhuset imon istället. Om ni läst bloggen innan så tror jag att jag har skrivit att det är för magen. Jag hoppas ärligt talat att det bara är en allergi och inget annat, det blir lättast så. Annars får man väl bara göra det bästa av situtaionen.
Till något annat då. Jag vet inte om jag ska göra mitt hår ljusare? Kan inte bestämma mig om jag ska färga det, göra slinger eller behålla de som jag har. Eller kanske brunt? nej skulle inte tro de.
Kommentera vad ni tycker ;)
Förra sommaren hade jag riktigt blondt hår, och jag saknar det riktigt mycket!

Jag tycker att ni ska kolla in Julia min kusins blogg. För den är rolig att läsa och har en snygg design. Ni kan ju kolla själva och skaffa en egen uppfattning :)
http://julligullan.blogg.se/
Bara att trycka :)

 


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

gör ljusa slingor? :)<3

2009-11-26 @ 20:04:32
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0