punkt.

kärlek vem fan kom på den leken
det finns ingenting som heter så
så fuck kärleken
man blir bara sviken
om o om igen
de finns inget bra med denna dumma kärleken
finns det någon som är ensam
nån som är som jag
mitt hjärta är helt trasigt
så är det varje dag
jag vill bara betyda
nått litet för nån
jag vill bara bli lycklig en endaste gång
det var en dag för länge sen
men jag minns det som igår
mitt hjärta krossades den dagen
och har fortfarande sår
men jag jag försökte att gå vidare
med samma sak igen
jag säger det igen
Nu skiter jag i kärleken


Kommentarer
Postat av: Ebba

Frida, förstår jag hur du känner, har också varit med om det och det är hemskt!

Jag älskar dig och du betyder väldigt mycket för mig fast inte på "det" sättet som jag tror att du menar med det här inlägget.

Snart kommer det någon som verkligen är äkta, någon som verkligen älskar dig av hela sitt hjärta och som du älskar lika mycket. Då kommer du bli riktigt lycklig, allt kommer bli så bra och ditt hjärta kommer läka de sår som du har just nu.

Jag älskar dig Frida Caroline Magnusson, sommaren 09-förevigt!<3

2009-11-15 @ 19:26:19
Postat av: Frida

svar till ebba - tack ebba, du betyder jätte mycket! det du säger betyder jätte mycket! älskar dig!<3

2009-11-15 @ 19:34:52
URL: http://fridacarooline.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN! (:

SV: tack så mke :DD

2009-11-16 @ 17:15:25
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN! (:

SV: tack så mke :DD

2009-11-16 @ 17:15:52
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: rebecka

Sv: Tack så mkt :) Nej, designen är gjord av en som heter Therese. Hon gör gratisdesigner :) Hennes logga finns i min meny, ifall du också skulle vara intresserad. Din blogg var också jättefin!

2009-11-16 @ 18:27:50
URL: http://sjrebecka.blogg.se/
Postat av: linnehaaa @ bdb

Frida du är verkligen inte ensam om det! Jag har behövt känna så ett jävligt långt tag nu, och jag har fått hjärtat krossat ett pa ggr. Men Frida du ska inte ge upp, kärlek är egentligen som alla säger, det bästa som finns. Man blir glad och lycklig. Men såklart så finns det en massa nackdelar med att man faktiskt blir sårad. Jag lovar dig Frida, att en dag så hittar du den rätte för dig :)

Älskar dig underbara festis bästis föreviga blodsyster, ditt blod rinner lix i mina ådror och det samma med dig, som jag sa ily! :D<3

2009-11-17 @ 20:14:08
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0