Rensning!

Hejsan.
Jag har nu alltså städat min garderob i typ 2 timmar!
Jag skulle lägga in min tvätt i garderoben och när pappa skulle kolla den och öppnade dörren fick han ALLA kläder över sig. HAHHAHAHA jävlar va han blev arg, jävlar vad jag skratta xd
Så dte va bara att ställa sig och rensa!
Ska snart göra min toalett ren och snygg också och sortera bort lite smink.
Och Linnea kommer snart och vi ska bubbla jacozzi :D



Detta ska då slängas, mycket gamla pjamaser och underkläder.


Detta ska säljas.


Hahah yes jag tror ni bryr er ;)
Nu ska jag städa innan Peggy kommer.
Jag mår dåligt, men hon får ta hand om mig i vårat hemma spa.
Skulle egentligen varit med Sebastian sedan, men jag mår inte kanon, så jag får se hur det blir :(

// frida magnusson

Kommentarer
Postat av: Anonym

säljas ? :O

jag kanske vill ha din mupp!

2009-11-09 @ 15:15:41
URL: http://julligullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0