Sho tjena tja HEJ :D I´M HAPPY !

Hej, Frida goes crazy på min Bebba! MAHAHHAA SORRY TJEJEN XD
Skolan idag. Vill ni veta? Jag orkar inte berätta (a)
Jag har druckit blåbärs te och ätit pepparkakor, Linnea tyckte jag skulle bli snäll, men om man kombinerar det med blåbär blire inte bra, fråga bara Ebba :O
Hhahahha aja, provet idag gick bra!
Jag snackar med Ebba och Pontus nu och fattar egentligen inte varför jag bloggar nu eftersom jag inte har något vettigt att skriva. Så jag tror inlägget slutar här xd
Efter jag har berättat att jag snart ska läsa twilight :D

Puss tja :*


Kommentarer
Postat av: Ebba

Inga probelm, hade det så kul så! ;D

Ingen bra kombination som sagt men vem bryr sig?

Älskar dig min galna flicka :D<3 mahaa

2009-11-19 @ 18:40:58
Postat av: EMELIE

ÅHH VA VANN JAG!! HAHA tack Söta Frida (L) Gud vad Glad jag blir

Kram :D

2009-11-19 @ 20:23:49
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0