Tisdag kväll.

Hej bloggläsare.
Idag har jag varit i skolan. Det har varit en helt okej dag. Började med EA, gjorde inget speciellt. Livskunskap sen som alltid är mysigt. Vi tjejer har bestämt att det är dags för tjejkväll snart, så de ser jag iallafall fram imot!
Hahha kom och tänka på en sak, ni trogna läsare kan noig mitt schema utantill snart xd
Spanska sedan och jag snacka för det mesta bara med Kevin. Jag kanske ska byta spanska grupp till Ebbas.
Håltimma sen och jag och Linnea gick in till stan. Köpte några godisar och gick sedan tillbaka till skolan och hade idrott. Vi dansade idag också och det är faktiskt väldigt roligt! xd
Sen åkte jag och mamma och släppte av Linnea hemma hos henne och sen åkte vi ner till någon affär i Lerum. Dom hade jätte mycket roliga saker xd Köpte en stor fin julstjärna jag ska ha i mitt fönster (y)
Åkte med mamma och Casper in till Alingsås för Casper tränar innan mig. Så medans han tränade va jag med Conrad. HAHAHHAHAHA sorry för smärtan xd
Sen va de min tur med handboll då. Det gick bra i början men sen rasade allt och magen laggade ur. Men imon ska jag och mamma till sjukhuset och kolla upp va de är, för de är inget normalt. Jag hoppas de är en allergi, för annars ska dom köra ner en äcklig slang i magen på mig med en filmkamera , och de är kanske inte det trevligaste :S
Men jag hoppas det går bra och att det inte är något allvarligt.
Nu har jag duschat och gjort silverinpackning i håret :D
En jätte bra produkt för er som vill få bort gult skimmer i det blonda håret ;)

Nu ska jag fortsätta titta på andra avenyn ;)

Take care.



Bilden kan man inget annat än att garva åt xd vi förändrades en del på ett år, (som tur är) AHHAHAHAHA jaja xd


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

USCH OCH BLÄ PÅ BILDEN TILL VÄNSTER!!!!!!!!!!!! XD<3

2009-11-24 @ 21:22:57
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Ebba

Snälla Frida, byt grupp, skulle vara så kul! :D

Fast skulle det bli något gjort?

Kanske inte eftersom det är jag och du som är i farten ;D<3

2009-11-25 @ 16:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0