Tjennha mannen ett svullet öga lix!

Jo men alla tycker att svullna ögon är fina! Först hade jag ett, nu har jag två!
Genom att man inte såg något i skolan idag och hade en lite för dålig vägledare lyckas man då gå in i dörrar, skåp, sopptunnor, väggar och även rammla i trappor. Vill tacka Linnea (y) anyway, fick åka hem efter halva dagen, för jag kunde inte se ett skit, och då kan man även inte jobba, och bara för att jag blundade hela tiden lyckas man somna lite fort ett par gånger (y)
Låg i mammas bil och sov i 2 timmar när hon va och handlade. Hahahha segt om man hade varit vaken och inte sätt något! Ska snart bort till några friends och käka middag. Gotti tiep för jag goes hungrig :D

Imon är det SO prov, omg har inte övat :O
På kvällen blir det fredags mys med Linneutt!
Smek den ni.
Jag kanske bloggar mer sen, pussar :*

// frida magnusson

Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Haha jag blev bara lite för snabb ibland och råkade glömma av att jag hade dig i handen xd

men jag tyckte det var lite roligt, sry för det (a'<3

2009-11-05 @ 20:18:59
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0