Världens bästa vän, OK?

Linnea Elvira Johansson.
Shit vad skulle jag ta mig till om jag inte hade dig?
Jag skulle inte stå ut i en sekund om du inte fanns.
Allt underbart vi delar tillsammans.
Har varit bästisar sisådär 2 ½ år nu. Du är en vän för livet, en vän som aldrig sviker, en vän som alla skulle behöva. Du kan vara som en mamma ibland och tjata på mig vad jag ska göra och inte göra. Alltid när jag mår dåligt, så finns du där, direkt. Du har en riktigt stor del av mitt hjärta. Jag skulle inte lämna dig för alla pengar i världen. Med dig är jag trygg, med dig är jag glad, med dig mår jag bra. Jag har aldrig haft något så äkta som du. Visst vi bråkar ibland, men det löser sig rätt fort igen, just för att vi inte klarar av att vara ovänner och vara ifrån varandra. Förlåt om jag säger taskiga saker ibland, förlåt om jag är tjurig och gnällig på dig utan anledning. Men du vet hur mitt läge ligger till, jag kan inte hjälpa det, jag mår helt enkelt inte bra. Det är för dig jag fortsätter leva detta fucking fitt livet. Du är riktigt värdefull, guldvärd. Den personligheten du har, skulle nog många göra allt för att få, iallafall göra allt för att få en vän som du. Du är riktigt underbar.
Vi har gått igenom sjukt mycket tillsammans, både bra och dåliga saker. Men allt det dåliga tog vi oss igenom, tillsammans. Hand i hand, tog vi oss samman, och fortsatte kämpa, för varandra. 7:an var ett jävla piss år. Vi tog på oss skit varje dag, jämt och ständigt, vi mådde verkligen inte bra. Vi trodde aldrig det skulle bli bra. Men vi stod på oss och visste att det ända vi kunde göra var att fortsätta kämpa. Som man säger, hoppet är det sista som lämnar människan, och jag insåg att det var sant. Men allt blev bra, helt fantastiskt faktiskt! Nu när vi började 8:an var allt glömmt, och allt började jätte bra, precis som det har fortsatt.
Linnea för mig är du inte bara en söt liten snäll tjej som kallas Linnea, för mig är du en riktigt härlig och go vän, som jag aldrig har en tråkig stund med! När vi är i farten kan fan allt hända. Vi har så sjukt mycket roliga minnen tillsammans, man skrattar när man tänker tillbaka på dom.
När vi var i Åsa förra sommaren, godisbråket, Kvibergs turken, kvällsmaten förra sommaren, saltgurkan, hemmakväll, idag tex när du sprang in i den jätte långa killen i 7:an. HAHHAHAHAHAH höll på att dö av skratt xd

I vilket fall som helst, så älskar jag dig för den du är, och jag vill att du ska veta att du duger EXAKT som du är!
Jag älskar dig syster.
Linnea mi corazón. <3















Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Omg! :''''''''''''''''''''''''(

Jag stor bölar ju teip!

Det du just skrev, herregud det går nt att beskrivas med ord! Jag är sp otroligt tacksam för att jag har dig, och jag lovar att verkligen fortsätta stå vid din sida dag för dag! Och gumman, vet du vad?!

Det finns bara sex ord som kan beskriva detta.

Du är ofattbar, jag älskar dig (otroligt mycket assa)! <3

(det går verkligen inte att komentera ordentligt en sådann fin text :o men jag måste säga att du valde rätt fina assa bilder :))) )

ÄLSKAR DEJ, JA, JAG ÄLSKAR DEJ! :D<3

2009-11-05 @ 20:16:54
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: FridaCarooline

svar till linnehaaa @ BDB - Gumman jag älskar dig mest, jag skulle ge upp mitt liv för din skull, jag älskar dig,<3

2009-11-06 @ 22:39:43
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0