Barnvakt,

Hej bloggläsare.
Idag åkte jag med bussen till Norsesund vid 08.10 och tog tåget till Partille, gick en snabbpromenad bort till Allum och tog bussen bort till Utby, där jag har befunnit mig hela dagen. Har passat små kusinerna.
Vi säger såhär, dom kräver mycket uppvaktning xd höll på att somna i slutet av dagen, men vi satte oss och kollade på film då så jag fick varva ner xd hahahahah.
Tjänade väl typ 300:- helt okej :)
Just nu är jag så hungrig så det kryper i hela kroppen på mig, säger nån något till mig så skriker jag bara, haha jag blir väldigt gnällig när jag behöver mat om jag säger det så.
Men nu roppade mamma att det va mat!
JAAA!
Någon mer än jag som tycker blogg.se är väldigt segt?
Hörs kanske sen.

// frida magnusson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0