BÄSTAVÄN :D

Tjennha på er :D
Idag fick jag åka med pappa till jobbet en stund på morgonen för lite senare skulle vi in till stan.
Efter jobbet åkte vi till Nordstan. Till panache och tog navelpiercing. Blå blev de :D Sådär nöjd, inget fel på själva piercingen men han satte den lite snett, men de kanske blir bättre :)
Åkte till Sofia sen och fotade en massor!
Jag älskar den tjejen!
Orkar inte skriva så mycket om dagen, men nu får ni massa snygga bilder på bitch och bimbo :D mahaha.













Aja blir inga mer bilder idag, kommer nog lite bilder från denna dagen här och var.
Tack Sofia för en suverän dag! :D<3

//F-FRRIIDDAA

Kommentarer
Postat av: SofiaJoohansson@ bdb

Tack för en otroligt bra dag Frida :)

Det blev verkligen många fina bilder!

Vi får göra om detta snart igen.

Jag älskar dig min bimbo <3

2009-10-10 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0