CHACHA FRIDA HÄR :D

Hahahhahahaha omg palla skriva om dagen :o
Linnea är här och vi är heta med våra hotpants och lakritspipor :D
Ska snart se på idol och götta oss med godis :D
Hon slaggar här inatt då va. Blev inte att träffa Tobbie :(
Imon åker jag med F-95 till Trollhättan för AHK spelar Champions leuge (stavning xd ) mot Danmark.
Vi ska stå i kiosken :O Fan när danskarna kommer xd
hahaha, på kvällen kanske jag åker till Tobias, :D

"Linnea tar massa godisar"
FRIDA - KÄNNER DU DIG INTE TJOCK NÄR DU HÅLLER PÅ OCH ÄTER SÅ MYCKET.
Linnea skakar på huvudet xd
HAHAHHAHAHHAHAHAHHAAH DU ÄR INTE KLOK!
VA FAN VA RÄDD OM DIN KROPP XD

LINNEA -  DU TOG DEN SISTA REFRESHERS FRIDA! (PANIK TYP)
FRIDA -  DU TRYCKTE JU I DIG ALL LAKRITS!
LINNEA - JAG TRYCKTE FAKTISKT BARA I MIG TVÅ!
( Linnea sliter åt sig en annan godis )
LINNEA - DÅÅÅÅ FÅÅÅR JAG DENNNNNA!
( Jag hittar en refreschers till )
FRIDA - DEEE FINNS JU EN TILL! VA GNÄLLER DU FÖR, DU ÄR SOM KARLSSON PÅ TAKET!

hahah aja nu ska vi chilla, TJAAA :D

 

Bilden ör


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Haha fy fan vad kul det med godiset var xD<3

ily<3

2009-10-17 @ 22:02:14
URL: http://linnehaaa.blogg.se/
Postat av: Fridaa :D

svar på linnehaaa@bdb kommentar: hahha ja de va helt stört, du är gluppsk linnea xd

2009-10-18 @ 10:20:23
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0