DEPP.

att de alltid ska bli såhär? tänker inte älska något mer. fastar i fällan och får sedan hjärtat krossat. trodde verkligen, men jag trodde fel. jag har lärt mig en läxa, en läxa jag sent kommer glömma. tänker aldrig mer lita på någon, lika bra de. står ensam kvar med hjärtat i tusen bitar. jag vill aldrig mer älska, vill aldrig mer känna kärlek. de är ändå inte äkta, kärlek är bara en dum lek som alltid gör någon ledsen i slutänden.
ta mig härifrån, ta mig till himmlen, till ett ställe där man kan vara lycklig, för sig själv.
jag vågar inte, jag vågar verkligen inte mer. en feg liten jävel är precis vad jag är.
trodde inte jag skulle behöva gå igenom det här igen. trodde de betydde något för dig, att jag betydde något.
de ända jag kan göra är att glömma, gå vidare. kommer ta tid och kommer vara sjukt jobbigt, men de är de ända jag kan göra. hold on, be strong.

// frida magnusson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0