En Frida och Ebba dag :)

Hejsan bloggen.
Idag hade jag tänkt att bara vara hemma och ta de lungt, men nej, det klarar man självklart inte av om man heter Frida Magnusson.
Snackade med Ebba och bestämde att vi skulle åka till allum.
Tog bussen till Norsesund, och tåget till Partille.
Gick i allum och tittade, Ebba köpte en tunika :)
Var på Mamma Mia och fikade, morotskaka. För jävla gott alltså!
Tog tåget till Norsesund. Mamma hämtade mig och vi åkte hem och åt.
Jätte god spagetti och köttfärssås, brukar inte gilla de, men idag va de faktiskt riktigt gott :D
Imon ska jag på wn woodo utställning med pappa och sedan packa för skadevi cup-

// frida magnusson


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hade det jätte kul, måste göras om!

Träffas snart igen?

Det måste ju inte gå så långt mellan varven ;)

Älskar dig Frida, du är bäst<3

2009-10-29 @ 09:22:25
Postat av: Fridaa :D

svar till Ebba: jag hade jätte roligt :D absolut ska vi ses snart igen, och jag håller med dig, det måste ju inte gå så lång tid nej xd

älskar dig ebba.<3

2009-10-29 @ 17:28:05
URL: http://fridacarooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0