F-95 , NI ÄR GRYMA!

Hej bloggen? xd
Linnea dreggelbanan slagga hos mig inatt. Fett med nice alltså :D
Gick upp vid halv nio och åt frukost, men Linnea sov istället xd
Vid 11 tiden åkte jag, mamma, Casper , Emil och Annika upp till Alingsås och bort till Nolhaga.
Lastade in massa grejer i bussen vi skulle åka med till Trollhättan.
A-laget spelade champions league där idag mot Köpenhamn tror jag? Och alla i f-95 skulle jobba där idag.
Bussresan upp va rolig, lugnare än hemvägen xd haha men de kommer jag till sen :D
När vi kom fram fick vi lasta ut allt igen och in i hallen och ut i dom olika kioskerna, vi har burit så jävla mycket idag så vi är taggade för lite nya muskler snart :D Jag fick stå i en kiosk med Nadja Mikaela och Emelie. Rätt bra :D Massa flumm, skratt och tänkade?
Så jävla mycket att göra i halvlek så jag och Nadja fick totalt hjärnsläpp.
Hahahha hur mycket ska han ha tillbaka om de kostar tio och han gav mig tjugo? hahaha BRA NADJA, du är söt :D Efter matchen, som verkligen inte gick bra för dom, så skulle vi plocka ihop allt och lasta in i bussen :O palla. Istället för att plocka in allt i bussen går jag där med mina mackor och kanelbullar och raggar killar istället. Emme henkade på med korven och Lovisa med ketchupen :D
Bussen hem va seriöst helt störd!
Jag och Lina skriker på Victoria så jag trodde hon skulle dö xd
Hahah och Lovisa vet man inte vad hon håller på med, rolig va hon iallafall xd
Hahhaha, tjejerna sjunger fint (y)
Nellie och Linnea är lite allmänt konstiga sådär men helt okej med lampor i ögonen xd HHAHAHAHAH!
När vi kom fram till Nolhaga igen va väl klockan 19.30?
Gissa vad vi gjorde? Jo vi lastade ut allt ur bussen (y) fast de va minst grejer kvar va de den jobbigaste gången.
Men jag har haft en riktigt rolig dag :D
Tack tjejer :D
Imon träffar jag nog Tobias :D:D HAPPYFACE :D
Sen spelar vi match i Kungälv, vi kommer dessutom få spela med stil med våra nya snygga matchtröjor :D
Toppen säger jag bara :D
Kramar på er :D



Jag är pigg och langar snygga poosen :D


Kommentarer
Postat av: victoria

omg, vet ni hur rädd jag blev eller? :o

haha fan vad lyckad med charlies pappas macka. HAHAHAHAH!! eller korven till magnus (H)

Puss på rumpan på att alingsås F-95 är kungar! <3

2009-10-17 @ 21:59:30
Postat av: tobias

Tagga imorgon :D<3

2009-10-17 @ 22:02:50
Postat av: Fridaa :D

Svar på Tobias kommentar : Tobias du är alltid taggad med mig :D<3

2009-10-17 @ 22:19:21
URL: http://fridacarooline.blogg.se/
Postat av: Fridaa :D

Svar på Victorias kommentar: Hahhaha rakt ner i golvet med den xd hahahah fan va rädd du blev! men vi äger röven av alla suckers ute i världen :D<3

2009-10-17 @ 22:20:34
URL: http://fridacarooline.blogg.se/
Postat av: <3

<3

2009-12-11 @ 17:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0