Hallå älleh :D

Måndag = Skola = Slöjd första lektionen = Helt okej :D
Okej ska sluta med mina = (a)
När vi satt inne på slöjden idag kom Evy in med en tjej vi inte hade en aning om vem de va, men de visade sig att hon skulle börja i våran klass :D riktigt roligt tycker jag :D
Skolan gick ganska fort idag, gick till tandläkarn också som sökert dom flesta vet och drog ut min tand. Duktig flicka va jag fan :D Tillbaka till skolan med hela munnen full med bomullstussar och bedövad i hela ansiktet (y) Fina grejer de serru ;)
Åkte hem efter skolan, ska träna om en stund :D
Kanske ska pierca naveln i helgen :D
PussN
// F-FRRIIDDAA


Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Så jävla kul att Johanna har börjat :D

Göttans med peircingen ;)

Köss :D<3

2009-10-05 @ 22:01:21
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0