HEJ, NYTT INLÄGG PÅ G :D

Idag åkte jag in runt 11 tiden till Alingsås, där jag träffade Tobias :D
Gick runt och pratade lite och så, hann inte träffas så länge för jag hade samling för matchen och han skulle med bussen :/ men jag hade ändå "roligt" eller va man ska säga xd
Gick med han till Terminalen och sa hejdå och så och sen gick jag bort till Nolhaga.
Åkte till Kungälv och spelade match.
Vi va as taggade innan och hade jätte roligt och skrattade och massor, men jag vet inte vad som händer när vi börjar spela? Vi är i någon slaggs svacka? Vi får ingenting med oss heller.
Fick nästan mitt ben ur led också, men de gick bra. Värre va de nog för henne som fick mitt knä i magen och tappa andan :O En annan grej också är att de går inte en enda match utan att jag får en utvisning! nu lyckas man få de i sista sekunderna på matchen. Tänkte på yes nu får jag 50 kronor av mamma, men då fan måste jag tydligen bara vara tvungen att putta ner en av tjejerna i golvet. ÅH va arg jag blir på mig själv!
Första halvlek gick ganska bra, men andra tappade vi massor! Resultatet behöver man inte diskutera xd
Åkte hem och åt jätte god middag och glass med pappas hemma gjorda björnbärs sås xd haha gott :D
Just nu läser jag Bubbleroom Magazine, och längtar efter Tobias :(
Bara en skolvecka kvar, sen är jag pepp för lov! :D
Tjäna pengar, shoppa, kompisar, julia kommer och bäst av allt, SKADEVI CUP :D Taggad till tusen :D
Bloggar imon :)

//F-FRRIIDDAA


Förlåt för dålig bildkvalité´




Hahah glassen, intressant xd


Kommentarer
Postat av: sebastian

det ryker ju om glassen^^ haha:P

2009-10-25 @ 00:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0