Home again.

Tjjaaalalalalalaala Frida är hemma och knarkar lakrits gummiz, men de är faktiskt helt okej!
Dagen +  Kvällen har varit seg.
Sov till och från till 1 tiden idag ungefär.
Gick upp och duschade och chilla, sminka mig och fixa kläder + smycken.
Pallade inte platta håret så det fick bli lockigt hår idag, om ni bryr er??
Kalaset va väl sådär. Jag va den enda som inte va vuxen med alla små barn, mellan tiep 3 och 6 år. HHHAHAAH omg, deras Mac dator räddade mig :O
När jag va ca 7 år önskade jag mig en Frankrike resa av farmor när jag fyller 16, påminnde henne om den idag xd Får väl se hur det blir med det xd hahaha.

Imon blir det Göteborg med bästa vän.
Ska titta efter ett navelsmycke, haha bara 2 ½ månad tills jag får byta piercing (y), tänkte titta på lite smink grejer och smycken osv?
Självklart bloggar jag imon.

Jag har en fråga, tycker ni jag ska ha som många andra bloggare har, alltså en "frågestund" så att säga?
Kommentera gärna vad ni tycker ;)

Ha en fortsatt mysig kväll, ta hand om er och pussas mycket :D

// frida magnusson

Kvällens look.
Chaaaio


Kommentarer
Postat av: broshan<3

sötasty av alla <3

2009-12-11 @ 17:45:34
Postat av: broshan<3

sötasty av alla <3

2009-12-11 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0