HÖSTLOV !

hheeeeej (a'
Skola idag, helt okej. Rätt chill dag, inte behövt anstränga sig speciellt mycket.
Matte prov idag igen, som absolut inte gick lika bra som det första, inget mvg här inte, ett ig annars :O
Omprov för Frida tisdagen efter lovet, plugga :(
Har varit på betydligt mycket bättre humör idag än tidigare, men inombords gråter jag ännu.
Efter skolan tog jag tåget hem. Mamma hämtade mig vid bussen och körde hem mig, så nu är jag ensam hemma för dom skulle till Ikea, palla åka med dit xd
Precis duschat, sjukt härligt!
Ikväll blir det kanske mys med bästis vid idol, eller med min family ?
Tagga fest imon då.
Jag vill shoppa, ha nya kläder, en ny väska, nya smycken och allt!
Men jag får vänta till tisdag.
Nästa helg blir det Skadevi cup med världens goaste gäng! Längtar!!!
Hoppas alla får ett skönt lov!

// frida magnusson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0