olyckligt kär?

jag vill få tillbaka kärleken som fanns där imellan oss.
jag vill känns att jag räcker till.
kommer du glömma eller fortfarande minnas allt som jag?
bara minnena finns kvar.
men jag ska fortsätta kämpa, tills jag når toppen.
jag är här, och jag lever mitt eget liv, som bara är mitt, jag vill göra något bra av de.
va du än tycker eller tänker om mig, så kommer du alltid finnas i mitt hjärta.
jag finns här, jag väntar på dig.
jag ger inte upp, jag va så nära de jag ville åt, men jag är på väg, ska klara de.
envis som jag är borde jag klara de? right?

// frida magnusson

Kommentarer
Postat av: linnehaaa @ bdb

Du kommer fixa det!

Du brukar ju kunna få allt du vill ha.<3

2009-10-21 @ 20:36:50
URL: http://linnehaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0